Փաթեթ Club ՝Facebook և Instagram էջերի վարում + SMM ․
380․000 / ՀՀ դրամ
- 1) Մարքեթինգ՝ մրցակիցների գործունեության հետազոտում սոց ցանցերի շրջանակներում, SMM ռազմավարության մշակում և ներդրում, աշխատանքների կատարման ճշգրիտ վիճակագրության տրամադրում։
- 2) Ֆեյսբուքյան էջի գլխավոր շապիկ՝ անիմացիոն հոլովակ մինչև 30 վայրկյան տևողությամբ: (թարմացվում է ամիսը մեկ) :
- 3) Օրը 1 (ամսական 30 ՝ 20-jpg, 5-gif animation, 5-video) թեմատիկ (գովազդային և ինֆորմացիոն կոնտենտ) հրապարակում՝ կապված ընկերության գործունեության հետ։ Կրեատիվ սթորիների ստեղծում և դրանց հրապարակում՝ամսական 30 սթորի։ Պատվիրատուի ցանկությամբ մեկ հրապարակումը կարող է պարունակել մինչև 4 նկար՝ jpg։ Երաշխավորված 1000 և ավելի հետեվորդ Ձեր ֆեյսբուքյան էջին։
- 4) Ամսական 1 մրցույթի կազմակերպում պատվիրատուի ցանկությամբ՝մրցանակները տրամադրում է պատվիրատուն։
- 5) Պատվիրատուի գործունեության տեսակից ելնելով ֆեյսբուքի խանութի ստեղծում և վարում։ (ամսական մինչև 500 ապրանքների մուտքագրում) ։
- 6) Lուսանկարահանում 2 մոդելի մասնակցությամբ (ամսական 30 լուսանկար) :
- 7) Ամսական 1 գովազդային խաղարկային հոլովակի նկարահանում 2 մոդելի մասնակցությամբ և ձայնային մեկնաբանությամբ (մինչև 60 վայրկյան) :
- 8) Ամսական 1 անիմացիոն հոլովակի պատրաստում, ձայնային մեկնաբանությամբ (մինչև 60 վայրկյան) :
- 9) Պատվիրատուի կողմից տրամադրված մինչև 30-լուսանկարի մշակում:
- 10) Պատվիրատուի կողմից տրամադրված մինչև 2 տեսանյութի մոնտաժ, որոնք չպետք է գերազանցեն 60 վայրկյանը:
- 11) Facebook Share- (Facebook-յան էջի առաջխաղացում՝ Ձեր էջում հրապարակված նյութերի տարածում՝ մեր ընկերության ըպատկանող15 խմբում) : Ընդհանուր լսարան՝ 600.000 մարդ, բոլորը հայ օգտատերեր: Տարբեր ժամերի (oրը-45 share, ամսական 1350 ՝ կատարվում է նույնիսկ ոչ աշխատանքային օրերին) :
- 12) Instagram էջի վարում՝ օրը 1 հրապարակում (ֆեյսբուքյան նույն հրապարակումները) ։ (Ներառյալ սթորիների հրապարակումը) : Երաշխավորված 1000 և ավելի հետեվորդ Ձեր ինստագրամի էջին ։
- 13) Facebook և Instagram էջերի նամակների և մեկնաբանությունների սպասարկում ՝ պատվիրատուի կողմից տրամադրված տեղեկատվության հիման վրա (09:00-18:00) :
- 14) Ads Manager վարում (ողջ գործիքակազմի օգտագործում՝ պիքսելներ, լիդեր, խորացված թարգեթինգ, ակտիվ ժամային գոտիների ընտրություն և այլն) ։ վճարովի գովազդի բյուջեն որոշում է պատվիրատուն: